سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولید مستند تجارت خارجی

این مستند که به سفارش سازمان بازرگانی استان کرمانشاه در موسسه سینمایی فیلم سازان گروه هفت تهیه میشود به عملکرد این سازمان در حوزه تجارت خارجی می پردازد .

آقای پناهی معاونت تجارت بازرگانی سازمان بازرگانی استان کرمانشاه با مثبت ارزیابی کردن این اقدام  به خبرنگار ما گفت : بیان اقدامات و فعالیتهای معاونت تجارت خارجی میتواند در جهت تشویق و ترغیب بازرگانان نقش موثر و سازنده ای را ایفا نماید

 سید سعید قاسمی مدیر موسسه نیز در گفتگو با روابط عمومی گفت : : این مستند که بصورت مستند گزارشی تهیه میشود بینندگان را با اقدامات انجام شده در حوزه تجارت خارجی سازمان بازرگانی استان کرمانشاه آشنا خواهد نمود .

تصویر برداری این مستند که کار گردانی آنرا سید سعید قاسمی انجام می دهد به عهده حجت قاسمی بوده و صدا برداری آنرا نیز مسعود قاسمی انجام می دهد .

*********************************************************

  تولید مستند هشت ضربدرهشت

خوب است بدانید که مستند ?*? که در خصوص معرفی نماینده محترم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی جناب دکتر کرمی راد تولید شد  در موسسه سینمایی فیلمسازان گروه هفت تهیه گردید .

**********************************************************                  

نان برنجی سوغات کم نظیر کرمانشاه

موسسه سینمایی فیلمسازان هفت با همکاری اتحادیه صنف نان برنجی پزان کرمانشاه  مستندی را در  زمینه نان برنجی تولید کرده است این اثر که با تصویر برداری حجت قاسمی و کارگردانی سید سعید قاسمی تولید شده است با استقبال خوب و بدور از انتظار مدعوینی که در نخستین  جشنواره نان برنجی شرکت کرده بودند  روبرو شد .      




برچسب‌ها:

[ یکشنبه 87/4/2 ] [ 8:26 عصر ] [ روابط عمومی ]
درباره وبلاگ

روابط عمومی
اطلاعات سینمایی و موسسه سینمایی فیلمسازان گروه هفت
آرشیو مطالب
آپلودشارژ رایتلحافظچت رومعکسفالخریداسم های ایرانی